sobota, 28 lutego 2015

"Grace księżna Monako" (Enigma)

Decydując się na ten film pierwsze co rzuciło mi się w oczy to przeciętna ocena na portalu internetowym.
Nie sugerując się nią postanowiłam go obejrzeć i sama go ocenić.

Grace Kelly była sławną amerykańską aktorką, zdobywczynią Oscara za rolę w filmie "Dziewczyna z prowincji" oraz księżną Monako.

W roku 1956 poślubiła księcia Monako Rainera III.
Zamieszkała w drugim najmniejszym państwie świat aby zmierzyć się z ciążącymi na niej obowiązkami.
Grace to bez wątpienia postać z charakterem. Szczerze walczyła o dobro tych najbiedniejszych, czasami płacąc za to wysoką cenę.

"Grace księżna Monaco", to moim zdaniem świetnie zrealizowany film. Z tego powodu nie rozumiem tej dosyć niskiej oceny. Nicole Kidman to aktorka wysokiej klasy. Uważam, że świetnie wcieliła się w rolę Grace. Razem z Timem Rothem (Rainer III) idealnie zagrali monakijską arystokrację. Nie jestem w stanie określić na ile film odzwierciedla prawdziwe losy władców. Jednak jeżeli chodzi o grę aktorską spisali się oni na medal. Oglądałam film z zapartym tchem. Bez wątpienia urzekł mnie. To film biograficzny więc uważam, ze nie każdemu przypadnie on do gustu. Natomiast jeżeli ktoś lubi poznawać historię ludzi, którzy w pewien sposób utarli się w historii świata Europy, czy kina to szczerze polecam.

źródło

źródło



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy komentarz :)