niedziela, 15 lutego 2015

"Magia w blasku księżyca" (Enigma)

Schyłek lat 20 i 30 XXw. Wśród arystokracji i wyższych sfer modna jest "magia".
Pisząc magia mam na myśli sztuczki i iluzję zdolną oszukać ludzkie oko.
Colin Firth wciela się właśnie w takiego iluzjonistę- chińczyka Wei Ling So. Jego praca okazuje się być znana na całym świecie. Sam jest sceptycznie nastawiony do tej "prawdziwej magii" o której mówią inny, gdyż uważa,że ona nie istnieje.
Zostaje poproszony o zdemaskowanie jednej kobiety, która uważa,że posiada moc jasnowidzenia. Jest nią Sophie Baker w którą wcieliła się Emma Stone. Jak rozwinie się wątek i jak potoczą sie ich losy? Zapraszam na film :)

Osobiście film oceniłam 7/10. Mimo,że wątek mnie zaciekawił to pozostał niedosyt. Zachwyciłam się grą Colina, który okazuje się być znakomitym aktorem. Emma Stone do tej pory była mi nieznaną mi aktorką ale pierwsze wrażenie uważam za pozytywne. Wydaje mi się,ze film nie będzie dla każdego i nie każdemu się spodoba. Reżyserem i scenarzystą jest Woody Allen, jest to więc specyficzne kino.

Uważam, ze film był ciekawy. Nie ukrywam, ze skusiłam się na niego ze względu na jego kostiumowy charakter. Nie zawiodłam się. Emma wyglądała wyśmienicie.
Zapraszam na film :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy komentarz :)